Антикорозійна обробка засобом "Rust Stop"
Захист автомобіля від корозії
Як ми всі знаємо ще з уроків хімії, що метал схильний до дії на нього хімічного або фізико-хімічного процесу, в результаті якого метал окислюється, а в подальшому іржавіє. Для запобігання корозії в промисловості в якості конструкційних матеріалів застосовують нержавіючі сталі, кортеновські сталі, кольорові метали. Але для машинобудівної індустрії це не завжди допустимо з технічних і технологічних причин. Тому інженери намагаються максимально ізолювати деякі комплектуючі від попадання вологи або впливу на них інших фізико-хімічних процесів, застосовуючи спеціальні клеї, гумові прокладки, герметики.
Але це підходить тільки для тієї частини автомобіля, яка знаходиться під капотом. А що ж робити з днищем автомобіля. І тут на виручку до нас приходить чудова технологія, антикорозійна обробка, яка захищає Ваш автомобіль від іржі і продовжує термін служби машини. Щоб уберегти Ваш автомобіль від цієї неприємної ситуації, слід використовувати спеціальне покриття (раст-стоп), яке стоятиме на перешкоді утворенню корозії і незапланованого фарбування авто. Ця система представлена нам компанією “А.М.Т.Inc.” (Канада), яка працює з військово-промисловим комплексом США.
Може, Ви чули, що часто використовують для антикорозійного покриття швидковисихаючу мастику Дінітрол або Тектил – це швидковисихаючі мастики, які утворюють на оброблюваній поверхні еластичну, бар’єрну поверхневу плівку. Недоліками цієї технології є наступні чинники:
- тільки поверхневий захист від механічних пошкоджень
- ефект конденсату, вони майже не дихають
- погана реакція на перепад температур (тріскаються)
- швидко випаровуються під впливом фізико-хімічних реагентів.
Переваги антикорозійного покриття Раст-Стоп
Технологія Rust Stop (раст-стоп) дає нам такі незаперечні переваги:
- Часткове відновлення заводських покриттів при пошкодженнях
- Захист електричних контактів і вузлів
- Механічне видалення вогнищ корозії в труднодопустімих місцях
- Оцинкування деяких деталей
- Усунення заїдання замків при замерзанні
- Захист ЛКП (лакофарбового покриття) від мікротріщин, відколів, механічних пошкоджень і т.п.
- Обробка болтів і збереження їх виду
- Обробка днища, внутрішніх ділянок дверей і арок, кришки капота, прихованих або недоступних ділянок, порогів, подкапотного відділення і багажника
- Продування ребер стисненим повітрям
- Усунення скрипучих звуків при русі автомобіля
- Змаування з'єднувальних деталей
- Є жировою обробкою проникаючої дії
Але потрібно пам’ятати, що будь-який антикор потрібно повторювати через 2-3 роки в залежності від режиму експлуатації авто.
Тому запрошуємо вас до нас на СТО для проведення робіт по обробці кузова антикором.